Keep calm and wear Soufeel


Prije nekoliko dana na moju adresu je stigao prelijep paketić, kojem sam se moram priznati od svih paketića najviše obradovala. Soufeel je firma osnovana 2009. godine koja proizvodi nakit od 925 srebra, rose gold, 14k gold, te nakit sa Swarovski kristalima. Oznaka 925 sterling silver govori da nakit kojeg imate sadrži 0.925 grama čistog srebra na 1 gram legure. Da bi bili sigurni da se radi o čistom srebru svaki komad vašeg nakita mora da ima udaren mali žig ili pečat sa oznakom 925. Iz Soufeela kažu da ćete dobiti povrat novca u tri puta većoj količini nego što ste platili ukoliko dokažete da ono što ste dobili od njih nije čisto srebro. :)

U njihovoj ponudi možete pronaći mnoštvo stvari, a ono što je meni zapalo za oko jesu narukvice i privjesci. Iz ponude izaberete narukvicu te privjeske koje možete da redate na narukvicu po svojoj volji. Prije narudžbe potrebno je da izmjerite svoj ručni zglob te da uzmete 1.5cm veću narukvicu u odnosu na mjere vašeg zgloba. Ja sam uzela narukvicu od 17cm i savršeno odgovara mom zglobu.

Nakon narudžbe dobijete tracking broj pomoću kojeg možete da pratite vašu narudžbu. Ja sam za svoj paketić platila 3.50KM carinu, odnosno carinski pregled. Sve je došlo jako lijepo spakovano i zaštićeno tako da nemate briga da se može oštetiti u transportu. Na slici vidite kutiju u kojoj se nalazi žuta, zaštitna, koverta unutar koje se nalazi kutijica koju ćete vidjeti na slici ispod.


Unutar kutijice spakovana je narukvica i privjesci, svako u svoju malu plastičnu vrećicu na kojoj se nalazi i bar kod. Također dobijete i krpicu za čišćenje nakita, a unutar kutijice nalazi se i mekani jastučić kojeg možete izvaditi pa tako dobiti više mjesta u kutijici. Meni je ona stvarno preslatka i već sam ju natrpala sa razno raznim stvarčicama.

Ono što se meni jako dopalo u vezi ove stranice jeste što možete da izaberete pojedine privjeske u koje vam oni ubace sliku po vašoj želji. Kad sam dobila priliku da izaberem 5 privjesaka za narukvicu htjela sam da svaki od njih predstavlja po neki dio mog života.

Mašnica je poznata kao simbol snage i vjernosti, a ja sam jaka osoba i osoba od povjerenja, tako da sam nju posvetila sebi. Zatim sam izabrala birth stone ili kamen rođenja, koji se razlikuje u bojama za svaki mjesec, a moj mjesec je Juni. Morska zvijezda se našla na mojoj narukvici jer sam ja u potpunosti morsko dijete koje obožava more i sve u vezi s njim. Poslije morske zvijezde ćete vidjeti jedno malo srce u koje sam ubacila sliku mame, tate i brata <3 tako da su uvijek uz mene gdje god da krenem :) Te privjeske možete pogledati klikom OVDJE. I na kraju, niti ovo nije moglo proći bez simbola ljubavi koja je za mene iskreno pokretač života, tako da je srce sa ključićem bilo neizbježno i posvećeno je mom dragom.

Moram napomenuti prije slika još samo da nude besplatan shipping na sve narudžbe iznad 50$ i 365 dana povrata ukoliko se nešto desi sa vašim nakitom. Također, često imaju dnevni deal gdje možete po puno povoljnijim cijenama kupiti svoje privjeske.








Kako se vama dopada moj izbor privjesaka i da li ste možda uspjeli na stranici pronaći nešto za sebe? Ukoliko jeste svakako iskoristite kod BLOG5 za 5% popusta prilikom narudžbe.

Hvala na čitanju, do idućeg posta!

Soeurs Beauty

Broj komentara: 6:

  1. Baš je lijepa narukvica. Što nisi stavila i onu fotografiju skroz izbliza, predobra je....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, jedna slika mi se učitava po 10 minuta dobro je kad sam i ove stavila haha :*

      Izbriši
  2. Ne znam da li je ljepša narukvica ili fotografije *.*
    Odusevljena sam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo mi se dopadaju privjesci koje si izabrala, a sama kutija je preslatka!

    OdgovoriIzbriši

Instagram